Story w reklamie 2017.

Święta i koniec roku zbliżają się nieuchronnie pora więc na małe podsumowanie. Chcę podzielić się z tobą ciekawymi przykładami storytellingu w reklamach wideo, który marki zaserwowały nam w tym roku. Wybór absolutnie subiektywny. Święta to czas dla ducha i z takim tematem mierzy się pierwsza opowieść. W listopadzie w domu aukcyjnym Christie’s w Nowym Jorku [...]
Marketing przy kawie – Storytelling w strategii marketingowej – 25.10.2017

Marketing przy kawie – Gdańsk 25.10.2017 – Olivia Business Centre Storytelling w strategii marketingowej. Zapraszam Cię na cykliczne spotkanie o tym jak ciekawie opowiadać o rzeczach ważnych. Jak storytelling buduje relacje, wzmacnia zaufanie i pomaga zrozumieć Twój produkt. W jaki sposób można zamienić słuchacza w klienta? O tym będzie podczas pierwszej godziny. W czasie drugiej [...]
Czym jest storytelling 360º?

Dobre pytanie. Story - czyli historia, ale z fabułą, i przekazem. I telling czyli opowiadanie, ale nie dla samego opowiadania tylko po coś. Czyli mówisz o życiu, o produkcie, o usłudze, za pomocą opowieści. W określonym celu. Większość ludzi kiedy opowiada o swojej firmie używa określeń typu: - jesteśmy znani na rynku; jesteśmy elastyczni, solidni [...]
Po co mi archetyp marki cz.2

W pierwszej części omówiłem sześć archetypów: mędrca, czarodzieja, błazna, patriarchę, wojownika i towarzysza. Jeśli po lekturze stwierdziłeś, że nie odnajdujesz się w żadnej z postaci, nie martw się to nie koniec. Przed Tobą kolejne sześć: 7.Kochanek: Jego żywioł zmysłowa przyjemność która ma towarzyszyć budowaniu bliskiej relacji. Ma dar doceniania innych, jego opowieść jest pełna zmysłowości [...]