Nazywam się Krzysztof Kowalczyk i opowiadam historie.
Historia to mój sposób komunikacji w marketingu i sprzedaży. Piszę i oprowadzam, także po miejscach w Gdańsku, które mnie fascynują. Pomagam firmom, miastom, przestać się chwalić i zacząć opowiadać historie. Robię to bo wiem, że dobra opowieść buduje zaufanie, pozwala lepiej rozumieć produkt i zmienia słuchacza w klienta.
Obszary, w których działam to:
- strategia marketingowa oparta na storytellingu
- planowanie kampanii reklamowych
- budowanie narracji marketingowej
- szkolenia handlowe
- storytelling na żywo, czyli oprowadzanie po Gdańsku i jego opowieściach
Sprzedażą i marketingiem zajmuję się od 20 lat.
Zaczynałem jako przedstawiciel handlowy dla firm z branży FMCG. Do dziś pamiętam emocje, kiedy odbierałem moje pierwsze służbowe cinquecento, które dostałem pracując w Gillette.
Kilka lat później tworzyłem od zera dział handlowy dla firmy Dakar z branży opakowaniowej. Zarządzałem nim 10 lat i najwięcej frajdy sprawiało mi wytyczanie nowych ścieżek w marketingu i sprzedaży.
Mam kilkuletnie doświadczenie współpracy jako trener sprzedaży w amerykańskiej firmie szkoleniowej Sandler Training, dla której prowadziłem szkolenia handlowe wg metody Sandler Salling System i szkolenia dla menedżerów sprzedaży wg metody Sandler Managment Solutions.
W tak zwanym międzyczasie prowadzę od 10 lat własną firmę marketingowo – szkoleniową ACTIVE DAYS.PL, w której pomagam tworzyć marketing i sprzedaż przez storytelling 360°. W wolnym czasie głównie w wakacje prowadzę spacery po Gdańsku i moich ulubionych dzielnicach: Biskupiej Górce i Dolnym Mieście, opowiadając o ich tajemnicach.
Pomagam tworzyć opowieści, jako element narracji marketingowej i sprzedażowej. Szkolę handlowców wg autorskiej metody Aktywnej Sprzedaży, która czerpie garściami z opowieści.
Współpracuję z Fundacją Marka Kamińskiego prowadząc warsztaty rozwoju osobistego metodą Biegun. Jestem absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku zarządzanie i marketing. Ukończyłem Akademię Coachingu Biznesowego wg standardów ICF organizowaną przez Agencję Rozwoju Pomorza w Gdańsku.





