Dlaczego klient ma gdzieś twój produkt?

Można sprzedawać różnie: 1. Przypadek: Wchodzisz do salonu dowolnego operatora komórkowego i mówisz, że potrzebujesz nowy telefon. W 90% przypadków sprzedawca zacznie ci opowiadać na najnowszej promocji na jakieś wypasione modele. I jeśli właśnie czegoś takiego szukasz to ma szanse zakończyć to transakcją. Ale najczęściej nie szukasz tego co mają w promocji tylko przychodzisz z [...]
Najważniejsza umiejętność handlowca.

Najważniejszą umiejętnością handlowca jest umiejętność słuchania. Klient wszystko ci powie jeśli będziesz pytał i słuchał. Tak zaczynam swoje szkolenia sprzedażowe. Nie wszyscy się z tym zgadzają. Opowiadam wtedy historię Darka. Darek był na szkoleniu bardzo aktywny i jak sam powiedział kupił metodę całkowicie. Opowiedział mi kilka tygodni później o tym jak wykorzystał to czego się [...]
Storytelling – od czego zacząć?

Jeśli jesteś przekonany że warto wykorzystywać historie do opowiadania o produkcie, to możesz zadawać sobie pytanie o.k., ale jak mam się do tego zabrać? Bo storytelling działa najlepiej wtedy kiedy jest wpisany w strategię marketingową. Tu zajmę się samym procesem powstawania opowieści. Moje podejście do storytellingu 360° oznacza, że stworzenie dobrej historii jest możliwe tylko [...]